0 ПРОДУКТА / 0ЛВ.









 
Условия за ползване


Настоящите общи условия уреждат реда, начина и условията за покупко–продажби през електронния магазин на Mi Casa. Тези общи условия представляват договор за покупко–продажба между Mi Casa и Клиента.

По смисъла на настоящите Общи условия изброените понятия са използвани със следното значение:
а/ Mi Casa е търговско дружество с наименование „Микаса МС” ООД, ЕИК:205466324 със седалище и адрес на управление гр. Варна, ул. Генерал Киселов 19, ап.1, предоставящо стоки и услуги онлайн посредством Е – магазина: www.micasa.bg , тел.: 0899 848 128.
б/ Под „Стока” се разбира, всеки от предлаганите артикули в Е – магазина, който е описан с основните си характеристики, изображение и продажна цена.
в/ Под „Клиент” се разбира всяко лице, което е закупило или е направило заявка за покупка на стока от електронния магазин.
г/ Електронен магазин е виртуален магазин с електронен адрес www.micasa.bg.
д/ Под „ЗЗП” се разбира Закон за защита на потребителите.
е/ Под „ЗПК” се разбира Закон за потребителския кредит.
ж/ Под „кредитна институция” се разбират финансовите институции отпускащи целеви потребителски кредити за закупуване на стока и посочени в раздел VII. ”Онлайн покупка на изплащане”, т.21 , от настоящите общи условия.
з/ Под „главница” се разбира, чистият размер на дълга по потребителски кредит, разрешен от банка, без сумата на дължимите лихви и др. такси.

I. ОБЩИ ПОЛОЖЕНИЯ

1.1 Mi Casa предоставя на Клиента възможност да закупува предлаганите през Е - магазина стоки чрез отправяне на заявка /поръчка/ и заплащане на съответната продажна цена, при спазване от страна на Клиента на настоящите Общи условия.
1.2 Договорът за продажба между Mi Casa и Клиента се счита за сключен от момента на потвърждаване на заявката /поръчката/ направена от Клиента, а при заявка на не налична стока договорът се смята сключен в момента на заплащане на авансовата сума.

II. ПОРЪЧКА
2. Процедурата по поръчката от сайта е доброволна и безплатна. Сайтът може да бъде разглеждан от ползвателите свободно без да е необходима регистрация. За да се направи поръчка е необходимо да попълните регистрационен формуляр.
Полетата, които задължително следва да бъдат попълнени са отбелязани със звездичка.

При успешно приключване на поръчката, служител на Mi Casa ще се свърже с Клиента по предоставения телефон за контакт, като ще потвърди, че стоката е налична, след което ще изпрати имейл, че поръчката е потвърдена. В случай, че стоката не е налична (или има само една бройка, като сглобена мостра), служителят ще информира Клиента, че не може да се извърши доставка. Ако клиентът е заплатил изцяло или частично поръчката, същият трябва да предостави сметка, по която да му бъде възстановена заплатената от него сума.
Чрез електронна поръчка от онлайн магазина могат да бъдат закупувани единствено и само тези стоки, които системата позволява да бъдат добавяни в пазарската кошница на ползвателя. Цялата информация относно предлаганите за продажба чрез онлайн магазина стоки включително, но не само технически характеристики, гаранционни условия, начин на употреба и т.н. е предоставена от производителя респективно вносителя на съответната стока, като Mi Casa не носи, каквато и да е отговорност, при невярно, неправилно или неточно представена информация, вярна информация предoставена по заблуждаващ начин, при разминаване между представеното фактическо и действителното положение, разнотоние (разлика в тоновете на цветовете на снимковия материал и реалния цвят на продукта), както и при печатни грешки.


III. Цени
3. Всички представени в сайта цени са в български лева и са валидни единствено и само към момента на публикуването им, Mi Casa си запазва правото без предупреждение да ги променя по всяко време. Посочените в сайта цени на стоки са крайни и включват всички данъци и такси без цената за доставка, която е посочена отделно.

IV. ЗАЯВКА ЗА ПОКУПКА
4. Всяка заявка за покупка от Mi Casa през електронния магазин, се подава и осъществява в изпълнение на Общите условия. При спор чия е волята за обвързване с текста на настоящите Общи условия, за страна по договора се счита лицето, което е заплатило цената на заявената за закупуване стока.
5. Клиентът подава заявката, чрез попълване на електронна бланка публикувана на www.micasa.bg. В заявката задължително следва да се посочи адрес за доставка, имейл и телефон за контакти.
6. Mi Casa не гарантира наличността на поръчаните артикули. При невъзможност за изпълнение на задълженията си, поради причина, че не разполага със заявената за закупуване стока в наличност, Mi Casa се задължава да уведоми клиента и в най-кратък срок да възстанови направеното заплащане.
7. За неналичните стоки, Mi Casa посочва срок на доставка различен от този по раздел VII “Доставка” от настоящите Общи условия, с който клиентът може да се съгласи или да откаже, поръчката. Посоченият срок от Mi Casa е ориентировъчен , а не фиксиран.
8. В случай, че поръчаните от Клиента стоки са налични Mi Casa следва да потвърди направената поръчка по телефон или по имейл.

9. В момента на извършване на заявката, Клиентът изразява съгласието си с настоящите Общи условия, чрез специално за това приложение, а именно: чрез отбелязване в полето „Съгласен съм с Общите условия” за покупко – продажба през електронния магазин” с което Клиентът извършва електронно изявление по смисъла на Закона за електронния документ и електронния подпис, с което декларира, че е запознат с настоящите Общи условия, приема ги и се задължава да ги спазва. Съгласие с настоящите Общи условия ще се счита и действието по отправяне на заявка /поръчка/ за покупка на стока от Клиента. По същият начин с отбелязване на отметка в полето „Запознат съм с допълнителната информация предоставена от Търговеца”, Клиентът преди да направи поръчка ще се запознае със задължителната информация по чл.47 от ЗЗП. Към допълнителната информация предоставена от Mi Casa ще бъде приложена бланка, която всеки Клиент ще може да изтегли, ако в последствие пожелае да се ползва от правото си по чл.50 от ЗЗП.
10. Със заявката за покупка, клиентът избира стоката и количеството.
11. Следваща стъпка е избиране начина на доставка (по куриер или със собствен транспорт). При доставка с куриер се посочва точен адрес за доставка.
12. Последният етап от поръчката е плащането. Плащането на цената се извършва по следните начини:
а/. чрез превод по банков път /преди транспортиране на стоката/ .
б/ с наложен платеж при доставка с куриер.

VI. Отказ от сключен договор и възстановяване на заплатената цена.
13.1. На основание чл. 50 от ЗЗП Купувач, който има качеството потребител по смисъла на ЗЗП в 14 /четиринадесет/ дневен срок от доставката има право без да дължи обезщетение или неустойка и без да посочва причина, да се откаже от сключения договор, като върне поръчаната стока при следните условия:
1. Потребителят (Клиент) предварително писмено да информира Mi Casa, на следния e-mail адрес: stani_80@yahoo.com , че на основание чл. 55, ал.1 ЗЗП се отказва от договора, като задължително посочи кога ще върне стоката, но не по-късно от 14 /четиринадесет/ дни. Същата може да бъде върната единствено на следния адрес: гр. Варна, ул. Караагач 2. Заплатената от Клиента сума се връща по сметката, от която е платена стоката, след направен оглед и приемане на стоката от страна на Mi Casa. Стоката ще се приеме само, ако не е била монтирана вече или липсват следи от употреба и е в не нарушен търговски вид.
2. Стоката да бъде върната лично от потребителя (Клиента) или от упълномощено от него с писмено пълномощно с нотариална заверка на подписа лице на посочения по-горе адрес гр. Варна, ул. Караагач 2.
3. Поставената от производителя оригинална опаковка на стоката да не е повредена и да не е нарушена целостта.
4. Всички транспортни и други разходи по връщането на стоката са изцяло за сметка на потребителя (Купувача). До момента на обратното предаване на стоката от страна на потребителя на Mi Casa, рискът от случайното и погиване или повредждане се носи изцяло от потребителя. В случай, че потребител се възползва от правото си по чл. 50, от ЗЗП при положение, че е изпълнил посочените по – горе условия, Mi Casa се задължава да му възстанови заплатената цена по банков път в срок от 14 /четиринадесет/ дни от уведомлението за отказ от договора по чл.50.
13.2. Закупени артикули, като спално бельо, матраци, олекотени завивки и одеала, обикновени и декоративни възглавници, не подлежат на връщане съгласно чл.57 , т.5 от ЗЗП от хигиенна гледна точка.
13.3. За заплатени и извършени вече услуги, не се възстановяват заплатените за тях суми.
14. Защита на личните данни. С приемането на настоящите общи условия ползвателят дава безсрочното си изрично и безусловно съгласие, до евнтуалната му изрична писмена отмяна, предоставените от него лични данни да бъдат събирани, съхранявани, обработвани и използвани от Mi Casa и/или упълномощени от дружеството трети лица, включително, но не само: дружества извършващи куриерски услуги, банки и др., за целите на изпълнението на договора за продажба от разстояние и доставка на поръчана стока, а в случаите на онлайн покупка на кредит: във връзка с кандидатстването за отпускане на кредит и изпълнението на договора за кредит, маркетингови и рекламни цели и анализи на Mi Casa, участие в игри, промоции и томболи организирани от дружеството, както и за всякакви други незбранени от законодателството цели. Ползвателят по всяко време може да получи информация дали предоставените от него лични данни се обработват и използват от Mi Casa, както и целите на обработката и използването. В допълнение на казаното, в случаите на онлайн покупка на изплащане ползвателят дава безсрочното си изрично и безусловно съгласие до евнтуалната му изрична писмена отмяна, предоставените от него лични данни да бъдат обменяни свободно между Mi Casa и съответната банка, пред която ползвателят кандидатства за кредит, респективно банката, която му е отпуснала кредит.
15. Преглед на стоката и рекламации.При получаването на стоката потребителят е длъжен незабавно да я прегледа и в случай, че констатира явни недостатъци, липсата на някой от придружаващите я аксесоари, незабавно да информира лицето извършващо доставката. Ако не направи това, вещта се смята за одобрена, като потребителят губи правото по - късно да претендира, че стоката му е доставена с явни недостатъци, липсата на някой от придружаващите я аксесоари. Рекламации на закупени чрез онлайн магазина стоки се извършват по правилата на ЗЗП и съобразно сроковете и условията на търговската им гаранция. Адрес за жалби: гр. Варна, ул. Генерал Киселов 19, ап. 1, e-mail: stani_80@yahoo.com, Телефон 0899 848 128.



VII. ДОСТАВКА
16. Доставки се извършват само за район Варна. За област Варна моля за запитване.
17.1. В случай, че заявената стока е налична, същата се доставя на посочения от Клиента адрес за доставка в срок до 5 /пет/ работни дни, но не повече от 14 /четиринадесет/ календарни дни, освен в случаите по т. 7 от настоящите Общи условия.
17.2. Срокът по горната точка започва да тече от момента, когато стоката бъде заплатена, с изключение на случаите, когато заплащането се извършва с наложен платеж. В случай, че клиентът избере заплащане чрез наложен платеж, срокът започва да тече от момента на потвърждаване на заявката /поръчката/.
18. Доставката се извършва чрез услугите на куриер /спедиторско дружество/ и е за сметка на Клиента.
19. Товаро – разтоварните работи при доставка не са отговорност или задължение на Mi Casa /или на куриера/, а за получателя на стоката.
20. Задължението за доставка на стоката ще се счита за изпълнено с доставянето на стоката до сградата, в която се намира адреса на доставка, посочен в заявката.
21. Стоката се доставя подходящо опакована съобразно вида й и транспорта за доставка.
22. При посочен непълен, неверен или грешен адрес и/или телефонен номер при подаване на заявка, същата се счита за невалидна и за Mi Casa не възниква задължение за нейното изпълнение.
23. В случай, че Клиентът посочи като начин на плащане – чрез превод по банкова сметка, чрез дебитна или кредитна карта и не направи такова плащане, то за Mi Casa не възниква задължение за доставка на заявената стока.
24. В случай, че Клиентът не направи плащане, след като е посочил, че същото ще се извърши чрез наложен платеж, то за Mi Casa не възниква задължение за предаване на стоката.
VIII. ПРЕДАВАНЕ НА СТОКАТА
25. Стоката се предава на Клиента или на трето лице, което приема и потвърждава получаването на същата от името на Клиента като подписва придружаващите стоката документи.
26. В случай, че Клиентът не бъде намерен в срока за доставка на посочения от него адрес или не бъде осигурен достъп и условия за предаване на стоката в този срок и това доведе до невъзможност за връчване на пратката не по вина на продавача, Mi Casa се освобождава от задължението си да достави заявената стока. В този случай, договорът за продажба автоматично се прекратява.
27. При доставка с „наложен платеж”, стоката се предава само след заплащане от Клиента /или друг получател/ в брой в български лева на сумата по наложния платеж посочен в товарителницата на пратката.


IX. ЦЕНА И НАЧИН НА ПЛАЩАНЕ
28. Всички цени на стоки в електронния магазин са в български лева, с включен ДДС и са обявени в електронния магазин. Цените са за единично количество и в цената не е включена стойността на транспортните разходи.
29.1. Цената на транспорта се заплаща от Клиента съгласно установен калкулатор, който е обявен на интернет страницата.
29.2. Клиентът не заплаща транспорт, когато стойността на поръчаната стока е над 700 лв. /шестотин лева/ с ДДС.
29.3. Уговореният транспорт за сметка на Купувача следва да се посочи в издадената сметка, фактура и други документи под следното наименование: „услуга 201”.
29.4. Плащането може да се извърши авансово чрез заплащане на цялата сума или частично, като във втория случай доплащането /останалата част от цената/ се извършва при доставка на стоката чрез наложен платеж. В случай на плащане чрез наложен платеж при доставката купувачът получава от куриера документ, в който е посочена поръчаната стока, дължимата за нея продажна цена.
29.5. При направена заявка на неналична стока се заплаща аванс, в размер определен от служителите на електронния магазин. Mi Casa си запазва правото да изисква заплащане на аванс и за други направени поръчки.
29.6. Заплащането на аванс се извършва само със съгласието на клиента, като при отказ от негова страна да заплати авансовата сума, Mi Casa има право да откаже да сключи договор за покупко – продажба и доставяне на поръчаното.
29.7. Клиентът се съгласява, че действието по авансовото плащане на стоката ще се счита за изрично съгласие по смисъла на чл.53 от Закона за защита на потребителите.
29.8. Независимо от избрания способ, всички плащания се извършват само в български лева.

X. ПРЕГЛЕД НА СТОКИТЕ. РЕКЛАМАЦИЯ
30. Рекламации на закупени чрез онлайн магазина стоки, се извършват по правилата на Закона за защита на потребителите. Адрес за жалби: гр. Варна, ул. Генерал Киселов 19, ап. 1, телефон за връзка 0899 848 128, e-mail: stani_80@yahoo.com
31. При получаване на стоката Клиентът е длъжен незабавно да я прегледа. Ако констатира явни недостатъци, липса на някой от придружаващите я аксесоари, незабавно да информира лицето извършващо доставката. В този случай се съставя констативен протокол в два еднообразни екземпляра, които се подписват от получателя на стоката и представителя на куриерското /спедиторското/ дружество. В протокола следва задължително да се опишат явните недостатъци.
32. В случай, че Клиентът не направи рекламация на момента или дори да направи такава, но не се подпише констативен протокол, същият губи правото по - късно да претендира, че стоката му е доставена с явни недостатъци, липса на някой от придружаващите я аксесоари и/или на който и да е от изискваните от българското законодателство документи.
33. Клиентът, който е потребител по смисъла на Закона за защита на потребителите, има правото по чл. 55, ал.1 от Закона за защита на потребителите. Във всички случай на покупка на стоки се прилагат правилата на т.18 по – горе.

XI. ЗАКЛЮЧИТЕЛНИ КЛАУЗИ
34. Mi Casa полага грижа информацията в електронния магазин да се поддържа винаги вярна и актуална, като точна информация може да се получи на телефон: 0899 848 128
35. Всички размери обявени в електронния магазин са външни и включват най – външните габарити, включително цокли и первази. Възможни са несъответствия в нюансите на цветовете от снимковия материал на сайта на електронния магазин и действителните нюанси на цветове на продуктите.
36. Mi Casa не гарантира, че достъпът до електронния магазин ще бъде непрекъсваем, навременен, сигурен и свободен от грешки, доколкото това е извън възможностите, контрола и волята на Mi Casa.
37. Mi Casa е администратор на лични данни, регистриран по Закона за защита на личните данни. Mi Casa гарантира неприкосновеността на информацията съдържаща лични данни, предоставяна от Клиентите. Разкриване е възможно единствено в случаите, когато информацията е изискана от държавни органи или длъжностни лица, оправомощени със закон да изискват и събират информация съдържаща лични данни и при спазване на нормативно установения ред. С приемането на настоящите Общи условия, Клиентът дава безсрочното си изрично и безусловно съгласие, предоставените от него лични данни да бъдат събирани, съхранявани, обработвани и използвани от Mi Casa за целите на изпълнение на договора за покупко - продажба и доставка на поръчани стоки.
38. Настоящите Общи условия са в сила от момента на публикуването им. Mi Casa си запазва правото да променя по всяко време настоящите Общи условия, като своевременно публикува тези промени в сайта си www.micasa.bg, заедно със съобщение за промените.

За неуредените от настоящите условия въпроси се прилагат разпоредбите на действащото законодателство на Република България.





Меню
Начало
За нас
Контакти
Категории
Хол
Трапезария
Спалня
Градина
Офис
Мебели по поръчка
Врати
Други
Аксесоари
Информация
Връщане и замяна
Доставка
Новини
Контакти
Микаса МС ООД
ЕИК 205466324
тел. 0899 848 128
Магазин
ул. Караагач 2,
9010 Варна




2019, Всички права запазени. Условия за ползване / Защита на личните данни